سرما خوردم کدومو میتونم بخورم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

فقط میتونی استامینیفون ساده بخوری

استامینوفن ساده

شربت سیمو پرگنا میتونی بگیری بخوری با قرص استامینوفن ساده 500
اینارو نمیتونی بخوری

هیچکدوم فقط استامینفون ساده

شربت دیفن هیدرامین ساده بگیر بخور.

عزیزم هیچ کدوم

هردو میشه
من دکترم گف قرص سرماخوردگی و استامینوفن بخور برا کرونا که داشتم

فقط استا ساده میتونی استفاده کنی

سلام عزیزم باید بری دکتر...سرخود چیزی نخور

هیچکدوم

هیچکدوم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری