چند هفتگی ساک ببندیم عزیزان
سزارینی ام

۷ پاسخ

من هفته دیگه زایمانمه هنوز نبستم😂

من هنوز نبستم😐

من هنوز نبستم😢

ببند دیگ

من که از ۳۲هفته همه رو شستم بستم
قرار بود۳۸هفته سز بشم که تو ۳۵هفته و سه روز کیسه ابم بی دلیل پاره شد و اورژانسی سزارین شدم
هرچی زودتر ببندی بهتره خیالت راحته

اگر سزارینی این هفته ببند چون وقتی میچینی چیزای جدیدم یادت میاد ک اع اینو بزارم اونو بزارم این کمه اون کمه

الان ببند دیگه خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد