خانوما من از اول بارداری۳کیلو کم کردم عیب نداره

۶ پاسخ

منم۲کیلو کم کردم ازبس ویار دارم

من امروز خودمو کشیدم ۴ کیلو کم کردم🤦🏻‍♀️

نه اولش همه کم میکنن

اره اوایل کم میکنی بعد کم کم اضافه میکنی

من نزدیک 20 کیلو کم کردم

ن طبیعیه منم اولش کم کردم
الان دارم زیاد میکنم تا حالا ۳ کیلو اضاف کردم

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری