۱۲ پاسخ

شایددوقلوعه

نه واسه من ۳۴هزار بود

لکه بینی ندارید

6 هفته ش. سریع ی سونو بدید

انشالله ک دو قلویی باشه

بله من پارسال بتا تو 5 هفته 4 هزار بود بعد سونو دادم قلب تشکیل نشد و سقط شد

سلام عزیزم مشکوک به بارداری دو قلویی یا بارداری پوچ

سلام عزیزم مشکوک به دو قلویی یا بارداری پوچ

چقدربالااااا

دکتر بهم گفت یا بارداری خارج رحمه، یا دوقلو یا هفتت بالاتره
سونو ندادی؟

چرا هست
من ۱۶ هزار بودم
شایدم دو قلوعه

چرا خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان میوه ی دل مامان میوه ی دل هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفدهم بارداری