۳ پاسخ

منم خیلی میخوردم الان خیلی کمتر میخورم

منم همین وضع رو دارم هی بستنی یا لواشک میخورم که حالم وقتی غذا درست میکنم بد نشه ولی غذاهایی رو که دوست دارم واسه خودم درست میکنم مثل آبدوغ خیار یا کشک سفید یا عدسی اینجور چیزایی که دوست دارم بخورم

بی میلی یا تهوع؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری