۸ پاسخ

تهوع بایدی نیست من سر قبلی نداشتم این بار دارم

زوده گلم من سر دخترم ۳مهرماه فهمیدم حامله ام ۱۳مهر حالت تهوع شروع شد با شدت خیلی کم خیلیییی کم اوجش دیگه از ۲۰ مهر شروع شد تا ۲۰ دی ماه که من سونو انومالی رو رفتم هنوز حالم بد بود

هفتت پایینه شاید هفته های بالاتر بگیری فقط از خدا بخواه نیاد سراغت که شب و روزتو سیاه میکنه

پسره.

شاید زوده یا ممکنه کلا نداشته باشی.

قرار نیست همه تهوع داشته باشن عزیزم منم مثه شما بودم از بوها بدم نمیاد فقط از اوایط هفته ی ۷ بعد اینکه غذا میخوورم میمونه سر دلم و حس چندش مانندی میگیرم اما بالا نمیارم

من همش دعامیکنم نگیرم
بعضی اوقات میاد سراغم

بعد اینا دنبال بدبختین عجب بابا😐😐

میخوای خدا ازمنو بگیده بده به تو؟😂

انشاالله که نداشته باشی واسه من از ۶ هفته شروع شده دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۱ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان مهر علی مامان مهر علی هفته بیست‌وششم بارداری