چرا هنوز تهوع ندارم

۱۴ پاسخ

خیالت راحت شروع میشه یه دوهفته دیگه

والا خواهر .منم هنوز ندارم .بعضیا ندارن کلا

ایشالا نداشته باشی چون واقعا سخت و اذیت کننده اس. ولی اگرم باشه از هفته 8 شروع میشه.

منم هیچ علائمی ندارم فقط دل‌درد پریودی دارم و خیلی کم حالت تهوع 🫠

من یه سقط و یه نوزاد فوتی ولی ادم بیاد همیچو بسپاره به خدا توکل کن به خودش حالت تهوع اذیت کننده اس خیلی نداشته باشی بهتره

خوبه ک 😅 عجله نکن بجوری بیاد دیگه نره😅

میاد منم نداشتم

صبرکن مییادسراغت منم اول نداشتم

اصن تهوع بارداریو آرزو نکن خیلی سخته خیلی
برای من که خیلی عذاب اور بود
درسته میگن نشونه بارداری سالمه ولی همیشه هم اینطور نیست

شروع میشه من تا۴روز‌پیش نداشتک الان‌وحشتناکه

نه خب تهوع نشونه بارداری سالمه

هنوز زوده شایدمم کلا نداشته باشی برا من از هفته ۹ شروع شد

از هفته بعد شروع میشه

خوبع پس

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🩷 مامان معجزه خدا🥹🩷 هفته هفتم بارداری
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری