۳۷هفته و یک روز بچه نارسه؟

۴ پاسخ

نه از ۳۶ ببعد دیگه بچه کامله

نه بچه کاملا کامله نترس اصلا

ن عزیزم بعد۳۶نارس نیس
دختر من ۳۵هفته۵روز دنیا اومد
وزنشم۲کیلو۹۲۰گرم بود
خداروشکر داخل دستگاهم نرفت
الانم ماشاالله ۶سال۵ماهشه 😍

براشما ک خداروشکر ۳۷هفته هست

نارس بودن ب این معنا نیس ک خدایی نکرده بچه یه جاش ناقص ن چون زیر۳۶هفته دنیا بیاد آزمایش تیروئید ایناش۳مرحله ای میشه

بچه من 37 هفته و یک روز به دنیا اومد خداروشکر همه چیش تشکیل شده بود ،ولی چون با پا بود و اب ریشم تخلیه نشده بود عفونت کرد پنج روز ان ای سیو بود ،اگه شرایطشو داری نگه دار بچرو دیر تر بیار ،اما اگر لازمه و شرایطت جوریه باید به دنیاش بیاری خیالت راحت همه چیش کامله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی