۴ پاسخ

من از 12 شب چیزی نخوردم

آره دیگه عزیزم از ۱۰ شب دیگه نباید چیزی بخوری

نوشابه اصلا نخور من سر بارداری قبلیم نمیدونستم بعد قندم بالا بود یادم افتاد نوشابه خورده بودم
کلا از ساعت ۱۰ دیگه چیزی نخور

غذای سبک بخور

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری