۷ پاسخ

میگن واسه دهک های ۸ به پایینه فک کنم دوماه ۱ تومن بدن

ب منم ندادن

به کسانی میدن که بارداریشون تا آخر سال قبل در اداره بهداشت ثبت شده باشه
یعنی من که فروردین باردار شدم بهم تعلق نگرفت

رویکی از کارت هاتون میاد مال من پیام رو کارت خودم اومد ولی داخل کارت شوهرم بود برید جایی که سبد کالا میدن بگیرید

نه والا چجوریه

منم بلد نیستم چطوریه

منم بلد نیستم چجوریه

سوال های مرتبط

مامان آوین وآوان مامان آوین وآوان ۱ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری