خانوما خوبین ناهار چی گذاشتین خودم عدسی

۹ پاسخ

منم سیب مرغ با سیب زمینی

به نام خدا عزیزم خبر داری ک زن باردار نباشد شب مونده میل کنن

بنام خدا گشنه پلو فعلا😅

نوش جون
مثه خودمی😁

آب گوشت با قلمه با سبزی تازه و نون‌گرم‌تنوری ودوغ دلتون‌ نخواد
از ساعت ۸ صب هم بیدارم

من ناهار پختنم نمیاد همیشه شب مونده میخورم😅

از دیشب اصاف اومده دارم😂

ما مهمونیم من رو بچه ام برام مهم نی هر چ بخورم ولی رو دختزم خیلی اذیت شودم نابود شودم قربون دخترم برم

تصویر

هنوز از رو تخت بلند نشدم 😂

سوال های مرتبط

مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رُهام🩵 مامان رُهام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری