خانم هایه لقمه عسل بخورم عب داره؟

۹ پاسخ

مگه ضرر داره من ویار کره عسل دارم

مگه بده؟ من هر صبح سرشیر خامه عسل میخورم 😆 بابا اگه ب این برنامه باشه فردا میگن نفس عمیق نکشید سقط میکنید همه چیو بد میگن

من که کل بارداریم کلی عسل خوردم😂

مگ ضرر داره؟

ن من یروز حواسم نبود یه کاسه عسل و نون و کره خوردم ۹هفته بودم😂😋

ازهمگی ممنون

نه عامو من میخورم

ن بابا بخور

بخور.

سوال های مرتبط

مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی