۶ پاسخ

عزیزم خیلی وزن ایده ال و نرمالی داره نگران نباش با دکترت مشورت کن و سرخود جیزی مصرف نکن پودر لیدی اینا چون این ماه ها وزن گیری جنین نیست

منم ۱۶ هفته ۱۳۰ بود

خب ۱۶ هفته همنقده دیگه !!!تو برنامه گهواره هم بری به هفته ۱۶ زده ۱۴۰

چیزی از پیش خودت مصرف نکن اصلا حتی برای خانمای باردار باشه باید دکترت بهت بده شایددب بدن تو نسازه

من ۱۸ هفته و دوروز ۲۲7گرم بود

میتونین لیدی میل استفاده کنید برا وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🤰 مامان دوقلوها🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری