سردرد و حالت تهوع 😣ای خدا کی تموم میشه پسسس😢🤷‍♀️😫

۱۱ پاسخ

تا اخرش هس

تا۱۵تموم میشه

من تازه بهتر شدم ولی بازم دو سه روزی یبار سردرد شدید میشم

منم هنوز حالت تهوع دارم خیلی هم بی اشتها هستم

تا ۱۳دهمینه بعد اون به مرور کمترمیشه

از چند هفتگی شرو شده مال تو

دقیق تا آخر سه ماهگی و اولای چهارم داری ولی بعدش کم کم خوب میشی منک اینطوری بودم الان این هفته تو بدترینه خیلی ادم حالش بد میش تحمل کن

حالا اولاشه دختر😂کو صبرت

من هنوز دارمش

تا ۱۶هفته

من تا ۱۵ هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری