۷ پاسخ

بمنم بگو فهمیدی😅
منم اخرین پریودیم ۲۷تیر بوده
دکترم بهم گفته چهارشنبه برم ولی دوست ندارم زود برم که استرس بگیرم

منم هنوز نرفتم ولی هفته دیگه میرم انشاءالله

من ان شاءالله هفته دیگه میشم ۸ هفته
اون موقع میرم به امید خدا

بمون تا ۸،۹ هفته بشه

من یه بار تو ۵ هفته و ۶ روز رفتم برای اینکه ببینه داخل رحم هست یا نه
برای قلب هم میخام ۸ هفته و ۶ روز برم

منه اخرین پریودم 22 تیر بوده ولی هنوز تست یا ازمایش نزدم

چند هفته برم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری