۷ پاسخ

هیچ مشکلی نداره فقط سزارین میشی خیلیا اینجورین ترس نداره خوشبحالت خیلیا دوست دارن جات باشن 😂😂

بچه من عرضی بود سز شدم

بچه منم عرضیه من دوست ندارم زودتر از مهرماه زایمان کنم 😬

بعد توهم درد داری هم هفته منی ؟ همش شکمم سفته جوری ک😮‍💨دردم میگیره

بچه ی منم عرضی هست هنوزم مونده
امروز دیگ برم نامه بگیرم

لگداش کجاست ؟

اغلب عرضی رو هم سزاریم اروژانسی میکنن دیگه نگرانی واسه چی داری

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان همه کس مامان همه کس روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگل مامان سوگل ۳ ماهگی