۳ پاسخ

باید شروع کنی هفته اول روزی یه رب بعد کم کم زیاد کنی

الان که خیلی زوده،معمولا ۳۷ هفته به بعد

اگه وقتی راه میری درد زیر شکم و کمر نمیگیری سرویکستم خوبه چرا ک نه حتما شروع کن برا کم کم باز شدن دهانه رحمتم خاکشیر شبی یک لیوان درست کن بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری