تاریخ زایمانمو بهم دادن انا راضی نیستن ازش😑

۱۱ پاسخ

ببخشید عزیزم منم سزارین دومم .
برای سزارین دوم هم معاینه لگنی میکنن یا نه ؟

من اگه خواستم اونجاسزارین کنم چندهفته قبل باید بیام تشکیل پرونده؟اخه نمیدانستم

بسلامتی عزیزم

چراازلان تشکیل پرونده دادی؟

منم میخوام بندازم ۳۰شهریور ک بیفته با بابام😁

😂مگ قراره خشت بیاد

چرا؟. . .

چرا طبیعیه یا سزارین؟

منم امروز دکتر بودم تازیخ داد

چرا.

چرا
کجا میخوای زایمان کنی به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراز مامان آراز ۹ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد