۵ پاسخ

هرکسی باید باتوجه به نیازهای بدن خودش مصرف کنه اما به صورت کلی اینا خوبن:
سمنو،شیر بادام، آجیل، کباب، آبگوشت، عصاره گوشت،به،هندوانه،سویق جو و...

نخود لوبیا عدس هر کدام خوراک
ابگوشت هفته ای دوبار یه بار
حلیم
تخم مرغ هر صبح دوتا

عدسی. آبگوشت. تخم مرغ. جوجه کباب. حلیم

تا جایی که من میدونم. برای بچه خیلی خوبه ولی مادر وزنش بالا نمیره. و خودم دارم استفاده میکنم. عدسی. ذرت پخته شده. کره بادوم زمینی. خودم بادون گردو. تخم مرغ اپز شده.

مرغ ماهی گوشت بلدرچین .جوجه. ‌کباب
میوه
حبوبات
شیر موز شیر انبه.ماست
بادوم تخمه پسته گردو فندق

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان گل‌پسر💙 مامان گل‌پسر💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری