۹ پاسخ

ازمناهفته ۲۷گفته

الان باید نوبت دوم سونو وزن رو بری
چرا زودتر نرفتی

من ۲۵ هفته دکترم نوشته

نه من دکترم و بهداشت گفتن از31هفته بایدبری همون موقع رفتم

تا الان باید گرفته باشی یکی دیگه هم 37باید بگیری

۲۸ تا ۳۲

۲۸تا ۳۲

قربونت

سلام هفته 31تا35

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی