خانما شما انگور به بچه هاتون میدین؟ مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

دادم ولی دوست نداشته حواست باشه نصف کنی بدی بهش

انتی هیستامین داره فعلا ندیم بهتر

دکتر پسرم گفت تا پونزده ماهگی انگور و خربزه و توت ها و مرکبات نده

من اب انگور میدم

من که میدم خیلی هم خوشش میاد راحت تر از بقیه میوه ها میخوره

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی