۶ پاسخ

از الان یه ربع پیاده روی رو شروع کن تا سنگین تر نشدی رحمت افتاده نشه ماه اخر بتونی حداقل یه ساعتو بری

خوبه اضافه وزنت زیاد نیست

من نه چون بچه بریچ هست دکتر گفت پیاده روی نکن

نه فقط بخور بخواب پیاده روی مصادف با لک بینیه برام

من نه متاسفانه
چون دلم درد میگیره موقع پیاده روی .همش در حال استراحتم☹️☹️☹️البته من قرار نیست طبیعی زایمان کنم

😩😩نه هنوز
ولی از ماه ۷باید شروع کنم
همون فعالیت عادی توی خونس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری