۵ پاسخ

پسر منم همینه از دیوار بالا میره همش داخل یخچال انقدر غر میزنه عصبی شدم

پسر منم همینه با این فرق ک من اصلا باهاش بازی نمیکنم یعنی حوصله ندارم حالا من فک میکنم اگه باهاش بازی کنم رفتاراش بهتر میشه یعنی اشتباه میکنم؟

الان دقیقا خونه ما همین بساطه. قبلا خیلی براش وقت میزاشتم مدام پارک و... الان باردارم استراحت مطلقم.شوهرم تا از سرکار بیاد کارتی خونه رو انجام میده هرچیم با پسرم بازی میکنه بازم میگم کمه ب زور ده دقیقه خودش تنها بازی کنه بعد مدام جیغ و داد میکنه

انشالله از چند وقته دیگه میره مدرسه اینقدر بازی می کنه که خسته میاد خونه و بعدش بیهوش میشه می خوابه

من باهاش اصلا حوصله بازی ندارم حوصله ام داشته باشم وقت ندارم از بس بریز و بپاش داره یکسره در حال جمع و جور هستم ولی دوتا خواهر باهم بازی میکنن و همه چی رو هم میریزن بعداز یخورده بازی دعوا میکنن بعد جفتشون رو دعوا میکنم ، انقدر باهم دعوا و بحث میکنن که آخر من کلافه میشم و کتک میزنم میشنن سر جاشون، معمولا یدونه بچه سخته همش باید باهاش بازی کنی ولی اگه دوتا باشن دیگه هر چقدر ام دعوا کنن باز باهم بازی میکنن شما راحت میشی

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۵ سالگی
روانی شدم از دست بچه هام کمکککگگگ
پسر بزرگم از صبح دیونه ام کرده یعنی هزار ادا در آورده تا برادرشو نخوابه یعنی تا میخوابونم می‌یاد بیدارش میکنه فرار میکنه رفته سرویس کل سرویس به گند کشیده یعنی یه ربع اونجا تمیز میکردم یکسره مسخره بازی در مییاره میخنده بیخودی از خودش فیلم میگیره ادا و اصول در مییاره میخنده میشینه فیلم های گرفته نگاه میکنه با صدای بلند میخنده دستش یکسره تو بینی بازی میده هرشب ۲ شب می‌خوابه ۱۲ ظهر بیدار میشه به زور بلند بلند حرف میزنه دوام درحال حرف زدنه حتی خودش با خودش،هرچی دعواش میکنم میزنم آروم با محبت میگم هیچ تاثیری نداره روانی شدم از دستش بچه چهار ماه مثل خودش کرده اینم الان بیدار شده نمی‌خوابد بهونه میگیره کاش یکی بود دوروز می بورد نگه میداشتش اعصابم آروم میشد یعنی عصری نشستم گریه کردم اصلا آروم وقرار نداره با همیچی کار داره وسایل اتاق آشپزخونه بچه رو صاف کرده از بس اذیتش میکنه تا باباش می‌یاد میگه بابا مامان منو زد حالا یکی باید جواب اونو بده کاش یه جا خودم تنها بودم یا اینا میرفتن خیلی خسته ام