خانوما ذرت بلال بخورم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

من کلی خوردم

عجبا😂

برا وزن دهی خیلی خوبه

اتفاقا خوبم هس من سه ماه اول بارداریم خیلی خوردم بچه هام با اینکه دوقلوان وزنشون عالیه

بخور عزیزم نوش جون واسه گوارشم عالیه

بابا همه چی بخورین چقدر شماها حساسین

ن چ اشکالی ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان ندا مامان ندا هفته سیزدهم بارداری