سلام
کسی واکسن آنفولانزا زده؟

۴ پاسخ

من امروز خانه بهداشت زدم. رایگان بود.هلندی بود

سلام بله

من زدم

سلام دکتر برای من نوشته ولی نزدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی