واکسن انفولانزا با موفقیت زده شد😁😁

۸ پاسخ

خیلی خوبه منم زدم

منم زدم الن چن هفته میشه

واای چقد دیر بهداشت بهتون خبر داده من یه ماهه زدم

بسلامتی

خوبه بزنم منم
بهداشت میگه بیا بزن

منم دیروز زدم خدا رو شکر علایمی نداشتم تا الان

بسلامتی

دیر نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی