سلام بعد سزارین چه غذاهایی بخوریم

۴ پاسخ

کاچی با روغن زرد .چلو گوشت با گوشت گوسفندی بدون رب و ادویه های گرم مثل زعفرون و دارچین کباب کوبیده و جوجه .سوپ مرغ و هویج مایعات مثل چایی دارچین ‌و نبات آبمیوه هلو و اناناس و کمپوت گلابی

ولی بیشتر سوپ وابگوشت وبرنج سفید وبرنج شیر و..

تا اونموقع هم خدا بزرگه

از الان به فکر یه سال دیگه ای

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هشتم بارداری
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کپل جان مامان کپل جان هفته هشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری