خانما خونریزی دارم بچه قلب نداره چی بخورم زودتر بیفته

۶ پاسخ

عزیزم.. خود ب خود افتادی ب خونریزی؟

دمنوش تخم شوید غلیظ دم کن با نبات دو سه تا لیوان بخوری تا شب تمومه ، البته من چند روزی خونریزی داشتم دکترم گفت عیب نداره بخور اگر تا دو سه روز بعدش دفع نشد بیا بیمارستان من بعد از دفع هم دوباره یک لیوان دیگه خوردم که رفتم سونو دیگه هیچ بقایا نداشتم

علائم از اول چی داشتی

گلم تو چند هفته اته که گفتن بچه قلب نداره؟؟؟

خونریزی داری دیگه خودش میفته

کاچی
دم کرده زعفران
دمنوش رازیانه
زرشک

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته چهاردهم بارداری
مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معراج و سراج مامان معراج و سراج هفته سی‌وهشتم بارداری