خانما بیشتر از روزی سه وعده غذا میخورید؟

۶ پاسخ

مرسی عزیزان انشاالله ک همگی ب موقع و ب سلامت زایمان کنیم

من که ماه آخر از اشتها افتادم قبلا اشتهام بهتر بود 🥺🥺🥺

من بابت تهوع گرسنه از سر سفره پا میشم
تعداد وعده ام ۴ یا ۵ بار هست اما مقدارش کمه
میوه هم فقط سیب و گاهی موز
آجیل اینا اصلا نمیتونم
چایی کمرنگ با شیرینی هم میخورم

غذاهام سر موقعه میخورم میوه و شیر خرما هرچی باشه تنقلات بیشتر میخورم

غذا که نه میوه احیل خرما شیر هرچی برسه دستم

نو اما زیادددشده اشتهام

سوال های مرتبط

مامان آدریان مامان آدریان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی