کاچی آبگوشت سوپ تخم مرغ با روغن حیوانی آش مرغ...یه غذاییم ما داریم به اسم نخدآب باگوشت خروس
ببین هرچی که خوردی خوردی چون بخواهی بگی نه وای این بده اون بده بچه رفلاکسی میشه من این بارداری 4هست تجربه دارم میگم همه چی بخور فقط نفخ حبوباتت روبگیر تنها چیزی که منع هست نخوری تا 2ماه خیار سبز نخور دیگه همه چی بخور که بچت رفلاکسی نشه من توبارداری از بیمارستان مرخص میشدم ابگوشت میخوردم وروزی چندوعده کاچی با روغن حیوانی محلی روغن زرد
سعی کن بخاطر بچه غذاهای نفخ دار وسنگین نخوری ماکارانی قرمه سبزی .خیار سیب حبوبات که خیلی نفخ دارن
کاچی باروغن حیوونی سرپات میکنه سریع بخیه هام جوش میخوره
غذای آبکی مثل سوپ که یبوست نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.