۱۴ پاسخ

خودت بگو شکمی میخوام ، چون معمولا واژینال‌ گرون تره خودشون میگن واژینال بده کون دقیقه و فلان‌، اما شکمی بده بهتره

شکمی گلم

شکمیه عزیزم

واژینال دقیق تره
دکترمم برام واژینال نوشته بود

۸ هفته کامل شدی شکمی انجام میشه

هر دو میشه اما واژینال هم دقیق تره هم نتایجش معتبر تر !

فقط مثانه‌‌ ات باید پر باشع

من هفت هفته بودم واژینال انجام داد

من لاغرم هستم ولی دکترم واژینال انجام داد گفت دقیق تره

من واژینال انجام دادم

اصلا شکمیه. مگراینکه یکی خیلی اضافه وزن داشته باشه خودش

شکمیه کلا

اره عزیزم شکمیه

سونو تشکیل قلب ک اصولا شکمیه

سوال های مرتبط

مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری