سلام خانوما آنومالی ام خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

علايمت چی بود ویارت چطوری بود؟

ای جان انشالله قدمش خیر باشه برای منم دعا کن ان تی بهم گفته دختر
انومالی برم پسر باشه اخه یه دختر دارم ناشکری نمیکنم ولی دوست دارم جفتشو داشته باشم

سلام عزیزم ان تی بهتون گفته بود دختره؟

اینم اینم یه نگاه بندازین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 👶💙 مامان محمد جواد 👶💙 ۸ ماهگی
مامان mamy nor مامان mamy nor ۹ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهان 😍 مامان نیهان 😍 ۶ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری