از کی غذای بچتون شروع کردید؟؟؟

۴ پاسخ

بعد شش ماهگی شروع میکنم

از پایان ۶ماهگی به گفته دکترش
یعنی ۱۸۰روزگی

من پایان بعد واکسن شیش ماهگی

من دیروز برای اولین باره پوره سیب دادم بهش دوست داشت امروزم تصمیم دارم بهش بدم اندازه دوتا قاشق چای خوری

سوال های مرتبط

مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۶ ماهگی