سونو بعد رشد چیه باید رفت؟

۳ پاسخ

سونو رشد که میدی بعدش دیگه دکتر تصمیم میگیره یوقتایی از ۳۶ هفته به بعد بازم سونو میزارن برای چکاپ بچه

سونو وزنه فک کنم 37 هفته

اره حتما باید بری بین ۳۰ تا ۳۲ هفته انجامش بده

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد