دوستان برای بیحسی هم باید ناشتا باشیم؟؟؟

۲ پاسخ

بله ۸ساعت

سزارین بله

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی