خانما این تب حساب میشه خیلی نگرانم😭

تصویر
۷ پاسخ

ن عزیزم تب نیس

نه ...

لختش كردي تو خونه چرا؟ هوا داره سرد ميشه
لباس استين دار بپوشون براش

بله شروع تب هستش

۳۷ونیم تب حساب میشه
اگ خدای نکرره رف بالا پیاز ازوسط۲تا کن بذار کف پا حوراب بپوشون
یا دستمال خیس اب ملایم هم زمان شکم ران پا بذار ی چیز نازک یکش روش لرز نکنع

نرماله عزیزم

نه عزیزم بالا 37 خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی