من کیست ۴سانتی درتخمدان چپ دارم چی بخورم که بیاد؟

۲ پاسخ

هیچی مگه باردار نیستی؟
منم کیست داشتم اوایل خود به خود از بین رفت

تو بارداری هیچی نمیشه خورد

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی