سلام.خانما کیا با فشار ۱۲ قرص میخورن؟

۲ پاسخ

منم فشارم ۱۲ رویه ۸ بود قرص فشار روزی یکدونه میخورم البته من مشکل قلبی هم دارم

من فشارم ۱۱ بود اسپرین داد بهم چون سونوی داپلر دادم یکی از شریانام خونرسانی کم بود

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی