یکی به من بگه از هفته چند میتونم انبه بخورمم؟؟

۸ پاسخ

اخه انبه خیلی گرمه

اره سمت جنوب هست

انبه مگه الان هس؟ 😐

من وقتی نمیدونستم حاملم هر شب انبه خوردم بعدشم ک فهمیدم چون فکر میکردم انبه برا رحم خوبه باز هر شب میخوردم 🤣 تازه فهمیدم ممکنه ضرر داشته باشه

من اوایل بارداریم کلی خوردم ضرر نداره آناناس میگن خوب نیس ماه آخر باید بخوری وگرنه بقیه ی میوه ها خوبه

انبه مگه ضرر داره من فقط اناناس رو میدونم

همه چی بخور ولی متعادل

چرا سختش میکنید ، هر وقت میخوای بخور مگه میخواد چی بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری