۵ پاسخ

۴۰۳۰برای چیه عزیزم

عزیزم ۴۰ سی رو فقط شماره میگیری یا چنده دقیق چون به دردم میخوره این که گفتی

تاری دید خدایی نکرده ممکنه علامت مسمومیت باشه برو حتما

تاری دید خطرناکه شنیدم برو دکتر

۴۰۳۰چی هست

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی