دوستان برای رفلاکس چی کار کنیم

۱ پاسخ

حجم شیری ک میدی کم باشه ولی زود زود بده
موقع خواب سرشو یکم از بدنش بلند تر کن
اروغشو بگیر
بعد شیرخوردن بیست دیقه بغلت سرشو بلند نگه دار

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۲ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی