خانوما من خیلی درد پریودی دارم چراا اخه 😭😔

۹ پاسخ

گلم طبیعی هست برویکم ماش بریزتویه ظرفی مثل پفیلاکه درست میکنن البته بدون نمک و روغن اونقدر هم بزن که سیاه بشه بعدپودرشون کن صبح یک قاشق شب یه قاشق بخوردیگه از خونریزی وسقط جنین جلوگیری میکنه

استراحت کن

منم دارم عزیزم وقتی استراحت کنم بهتر میشم سرفه بزنم سریع درد میاد خیلی رو مخه

طبیعیه من ک سقط کردم ولی هم هفته ی شما بودم بسیار درد پریودی داشتم البته ب من دکتر گفت ساکت پایینه

منم داشتم ولی الان خوب شودم

طبیعیه باید استراحت کنی تا بهتربشی منم کمردرد دارم خیلی زیاد بااینکه توی پریودی هام اصلا نداشتم کمردرد

عادیه عزیزم منم داشتم الان بهتر شدم

اوایل حاملگی همین شکلی
خودش اروم میشه

عادیه 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری