۳ پاسخ

جا خو شیرکی بدرد ناخوا

منو فرستادن یه جایی به نام کمیته شیر تو شهرمون نامه دادن ک نوزادش شیر خشک مصرف میکنه ولی من پیگیر نشدم کیفیت شیراشون پایینه

برو داروخونه ثبت نام میکنن میدن بهت

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🤲🏻 مامان دوقلو ها🤲🏻 ۶ ماهگی