یه ذره هویج تو سالاد بخوریم ضرره؟

۱۳ پاسخ

بریز بخور عزیزم نوش جان

عزیزم من روزی یدونه هویج میخورم چه مشکلی داشته باشه بخور اون برای هفته های اوله که میگن خوب نیس و اینا

چه ایرادی
من میخوردم سالاد خورشت هویج
سوپ

معلومه که نه

نه عیبی نداره

نه اشکال نداره

نوش جان

من آب هویچم میخورم مگه بد بوده؟؟؟

عزیزم اشکالی نداره بخور نوش جان

کلا هفته های آخر موادی مثل هویج و نارنگی و موادی مثل اینا که رنگ دارن میگن نخورید که بچه زردی نگیره. وگرنه مشکل دیگه ای نیست.
پفک و نوشابه و هرچیزی که رنگ مصنوعی داره هم شاملش میشه

توهم ک دیگ اخراتههه😕

نه بابا من چند بار هویج پلو خوردم
سوپ
تو سالاد کلی هویج خوردم
دو سه بارم آب هویج خوردم ولی در حد نصف لیوان
کم بخور

گلم میدونی من از اول بارداریم تا الان چقد آب هویج بستنیو هویجو اینا خوردم ؟
اصلا هم چیزی نشده
هر چیزی به اندازش موردی نداره نوش جانت بخور

نه بابا کی گفته؟

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی