سلام به مامان های قشنگ.
قرص اسید فولیک رو باید کی بخوریم؟؟؟

۱۰ پاسخ

من شبا میخورم انگار خواب آور

من شبا قبل خواب میخورم

من نیم ساعت بعد صبحونه

روزی یه عدده هر موقع در طول روز میتونی بخوری

باید ناشتا دو ساعت به صبحانه بخورید
من میذارم کنار تختم پنج شش صبح که میرم دستشویی میخورم
ساعت ده هم از خواب بیدار میشم راحت صبحانه میخورم

من شب میخورم

عزیز اصل قرص اسید فولیک و شب باید خورد ک بیشتر تاثیر داره موقع خواب

من شبا میخورم بعصی وقتام صبح میخورم درکل فرقی نمیکنه روزی یکبار باید مصرف بشه زمانش دست خودته کی بخوری

قرص اسید فولیک را باید صبح ناشتا بخورین
یک ساعت باید با صبحانه فاصله باشه

من بعد صبونه میخورم.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته پانزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری