۴ پاسخ

منم تیروئید دارم،، ترشی درحد خیلی کم میخورم، نمیدونم ضرر داره یان ولی دوست دارم

دکتر بمن گف کلم نخودفرنگی شلغم خیلی نخورم البته تاکید کرد خیلی شاید در حد کم مشکلی نباشه شما حتمااز دکترت بپرس چ چیزایی ممنوعه برات

بعد از مصرف قرص ۲ تا ۳ ساعت بعدش نباشد لبنیات و مغزیحات بخوری چون قرصو خنسا میکنه چایی هم تا ۱ ساعت بعدش نخور

نمیدونم منم یه ساله تیروئید دارم ولی ترشی کلم میخورم نمیدونم اثر منفی میذاره یا نه
فقط دکترم گفت بعد خوردن قرصت، تو صبحانه گردو نخور و اسید فولیک رو عصرها بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد