پسرم‌تبش ۳۸ بالاست؟؟؟

۷ پاسخ

نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ کودکان براش بزار
. ۳۸ تب بالاییه

نه بالا نیست خیلی

پیاز چون یهو میاره پایین خطر داره باید با آب و سرکه پا و شکمش و پاشویه کنه

ابلیموباپنبه بزن کف پاهاش

بله بالاست

اره بالاست پیاز حلقه کن بزار توی جورابش

پیاز حلقه کن بزا تو‌جورابش
تبه حواست بهش باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان ارغوان💞 مامان ارغوان💞 ۱۴ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی