۶ پاسخ

به من از به هفته پیش گفت یدوفولیک نخور به جاش نولتی ویتامین اکتی ناتال داد

من تا ۱۶,هفته خوردم

۱۶هفته. بعدش قطش میکنن بجاش مولتی ویتامین و آهن و ویتامین د بایدبخوری

سلام معمولأ تا چهار ماهگی عزیزم من خودم دکتر گفت دیگه تو 4 ماهی اسید فولیک قطع کن شروع کن قرص های بارداری مثل مولتی این چیزا

به من بعد ۱۴ هفتگی گفت نخورم قرص دیگه داد

من تاحالا میخورم فکر کنم تا آخرش باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد