سلام برای وزن گیری جنین چه بخورم ۳۳هفته ۱۶۰۰هست!

۸ پاسخ

من پودر ترومام خوردم یه چیزی همون مثل لیدی میل زیاد وزنشو میبره بالا البته اگه قند ندارید

دکتر میگفت دلستر تلخ بخور، کوبیده ،پروتیین والا قبلشم همه اینارو میخوردم البته ژنتیک هم تاثیر داره

گلم منم دوهفته پیش این وزنش بود گفتن کمه با وجود تغذیه عالی دکترم بهم لیدی میل داد البته به زورم گیرم اومد دومین قوطی رو باز کردم توکل برخدا نوبت سنو دوروز دیگه اس ببینم چقدره

گلم لیدی میل عالیه البته بازم با دکترت مشورت کن

بستنی
ابگوشت
عدسی
کله پاچه

چقدر کم بوده ب دکتر گفتی


بستنی میوه آجیل و بادام

کباب بستنی حلیم گوشت حبوبات مغزیجات سیب زمینی آپز وتخم مرغ هرروز

اگه قند نداری بستنی وانیلی خوبه کباب کوبیده و آب گوشت هم خوبه آجیل به خصوص بادام خیلی خوبه حلیم هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی