گهواره من همهشون زایمان کردن

۱۲ پاسخ

مال منم توهم خیلی نموندی خواهر صبر کن توهم به اونا میپیوندی

دقیقا ماله منم

مال من همه پی پی بچه هاشونو میزارن

ولی من هنوز اینجام☹️

مال منم

به نظر منم همینه.
انشاالله همیشه پر از خبر تولد نوزاد های سالم و صالح باشه.
انگار ماشاالله متولد پاییز زیاد داریم.
انشاالله که برای همه خیر اتفاق بیافته و از چشم بد به دور باشیم

من تنها موندم

من دیگه دلم سر اومد

ایشاله این ماه زودتر بگذره

اره والا ... من ک خسته شدم بریدم 🙁😂

مال منم...دلم میخواد منم بیام بگم زاییدم😂

اره دقیقا 😂

سوال های مرتبط

مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی و حسن جان مامان علی و حسن جان روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی